badio

Sklep

FAQ

badio - FAQ

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na nurtujące i najczęściej pojawiające się pytania. Zapoznaj się ze sprawami związanymi z zamówieniami, wysyłką, produktami oraz zwrotami i reklamacjami. 

01. Zamówienie

Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdziesz na stronie Koszty dostawy i metody płatności.  

Faktura jest wysyłana po otrzymaniu przesyłki z zamówieniem. W trosce o środowisko, nie załączamy papierowego dokumentu i wysyłamy fakturę na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. 

Jeśli chcesz anulować zamówienie, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, kiedy nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Koszty zamówienia zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni od daty zgłoszenia. Wybierając płatność przelewem na konto bankowe masz 7 dni na opłacenie zamówienia – po upływie tego czasu zostanie automatycznie anulowane. 

02. Wysyłka

Czas realizacji wysyłki jest zależny od wybranego przewoźnika oraz od dnia i godziny złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godzin granicznych w dni robocze są przekazywane do wysyłki tego samego dnia. Zamówione złożone po upływie wskazanych terminów są wysyłane następnego dnia roboczego.

Status realizacji zamówienia sprawdzisz w panelu Moje konto w zakładce Zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie nie jest powiązane z Kontem Klienta, wówczas o statusie realizacji informujemy mailowo na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Znajdziesz tam również link do śledzenia przesyłki. 

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji możesz zmienić adres dostawy kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. 

03. Produkty

Jeśli wybrany przez Ciebie produkt jest aktualnie niedostępny, możesz dodać go do swojej Listy życzeń lub ustawić powiadomienie o dostępności. Wówczas, kiedy stany magazynowe zostaną uzupełnione, otrzymasz wiadomość na wskazany adres e-mail.

Aktualnie prowadzimy sprzedaż jedynie w formie online. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronach sklepu internetowego oraz na naszych profilach w Social Media –  Facebooku i Instagramie. Zapoznaj się ze zdjęciami, opisami i opiniami, a z pewnością znajdziesz interesujące informacje, które pomogą Ci podjąć decyzję. Pomocną radą służy również Biuro Obsługi Klienta.

Przed złożeniem zamówienia na produkty wielkogabarytowe, np. meble, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Takie produkty są wysyłane przesyłką paletową lub istnieje możliwość odebrania takiego zamówienia bezpośrednio z naszego magazynu głównego. Prosimy o niekierowanie się bezpośrednio pod adres magazynu głównego bez uprzedniego kontaktu z BOK lub złożenia zamówienia. Osoby nieupoważnione nie mogą zostać wpuszczone na teren magazynu lub powierzchni biurowych. 

04. Zwroty i wymiany

Aby zwrócić produkty z zamówienia, należy je spakować i wysłać na adres: Sklep internetowy Badio.pl — Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa.

Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę. Możesz zwrócić zamówienie w terminie do 31 dni od daty jego dostarczenia. Przed dokonaniem zwrotu zapoznaj się z informacjami zawartymi w Regulaminie oraz w sekcji Zwroty i Reklamacje.

Zwrot pieniędzy otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni po otrzymaniu Twojego zgłoszenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zazwyczaj zajmuje nam to kilka dni. Środki zostaną przekazane w taki sam sposób, w jaki zamówienie zostało opłacone lub inny wskazany uprzednio przez Klienta. Zastrzegamy możliwość dokonania zwrotu środków do momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i potwierdzeniu, że wszystkie warunki zwrotu zostały spełnione.

W przypadku chęci wymiany produktu na inny należy zwrócić pierwotnie zamawiany produkt (zgodnie z procedurą zwrotów) i zamówić nowy. 

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

+ 48 576 525 777

Infolinia czynna od 7:00 do 19:00
w dni robocze.

Messenger

Uzyskaj szybką odpowiedź na Twoje pytanie.

kontakt@badio.pl

Na wszystkie pytania odpowiemy w ciągu
48 godzin.