Sklep

PayPo – Kup teraz, zapłać później!

badio - PayPo – Kup teraz, zapłać później!

Płać z PayPo za 30 dni
lub w 4 wygodnych ratach!

Korzystając z płatności odroczonych PayPo, masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy. Nie ponosisz przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Sprawdź, czy zamówione produkty Ci pasują i zapłać za nie później! Jeśli chcesz, możesz również rozłożyć swoją płatność na 4 raty.

PayPo to wygodny i bezpieczny sposób na szybkie zakupy bez zamrażania swoich środków.

Bo szczęście to… możliwość zakupu tego, na co masz ochotę!

Jak płacić za zakupy z PayPo?

Krok 1

Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka i złóż zamówienie. Wybierz PayPo jako metodę płatności.

Minimalna wartość zamówienia to 40 zł.

Krok 2
Jeśli jest to Twój pierwszy zakup z PayPo, pozostaw swoje podstawowe dane i potwierdź swoją tożsamość, aby operator mógł opłacić zamówienie. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję kodem SMS.
Krok 3

PayPo opłaci Twoje zakupy, a my wyślemy je pod Twój adres. Następnie odbierz swoje zamówienie, sprawdź, czy otrzymane produkty Ci odpowiadają i opłać należności dla PayPo w ciągu 30 dni lub rozłóż płatność na 4 raty.

Dlaczego warto skorzystać z płatności odroczonych?

Sprawdzisz produkty i opłacisz tylko te, które chcesz zatrzymać.

Gwarancja Ochrony  Kupującego – płacisz tylko wtedy, kiedy otrzymasz zamówienie.

Szybka realizacja płatności – transakcje potwierdzasz kodem SMS.

Płatność z PayPo zabezpiecza Cię lepiej niż przesyłka za pobraniem!

Masz więcej czasu na podjęcie decyzji – jeśli zastanawiasz się czy skorzystać z okazji.

Więcej możliwości na udane zakupy – nie musisz czekać na zastrzyk gotówki!

Przy kolejnych zakupach limit wzrasta nawet do 3000 zł.

Płacisz w ciągu 30 dniu lub możesz rozłożyć płatność na 4 równe raty.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Usługa jest dostępna dla każdej osoby, która ukończyła 18 lat i posiada numer PESEL.

Usługa odroczonej płatności o 30 dni jest bezpłatna. Jeśli wybierzesz płatność w ratach, oferta spłaty zostanie wysłana na Twój adres e-mail. Możesz ją zweryfikować również w panelu Klienta oraz Umowie. Decyzję o rozłożeniu płatności na 4 raty możesz podjąć w trakcie trwania terminu odroczenia płatności.

Spłaty możesz dokonać w dogodnej dla Ciebie formie –  przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online. Numer konta otrzymasz w wiadomości potwierdzającej płatność z PayPo. Płatność możesz również zrealizować przez panel Klienta. Pamiętaj, że opłacasz swój rachunek bezpośrednio do PayPo.

Spłata przelewem bankowym jest zawsze darmowa. W przypadku wyboru metody spłaty szybkim przelewem online może zostać naliczona opłata za wykonanie transakcji od operatora. Wybranie płatności za pomocą operatora jest dobrowolne.

Twoja płatność zostanie rozłożona automatycznie na 4 równe raty. Do rat doliczana jest prowizja w wysokości od 0% do 15% kwoty transakcji (RSSO między 0 a 97,9%). Wyliczenie zostanie Ci przedstawione w formularzu informacyjnym. 

Nic się nie stanie. Nie zapłacisz za zamówienie a transakcja zostanie anulowana. 

Zaloguj się do panelu Klienta i przejdź do zakładki “Twoje zakupy”. Wyświetl szczegóły zakupów i wybierz opcję “Sprawdź plan ratalny”.

Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, robisz to standardowo według procedury naszego sklepu internetowego. W międzyczasie zaloguj się do panelu Klienta na PayPo.pl i w zakładce “Twoje zakupy” rozwiń zakup z Badio.pl i kliknij przycisk Zwrot towaru (zaznacz czy zwracasz całość, czy tylko część zamówienia). Po otrzymaniu Twojej przesyłki ze zwrotem przekazujemy środki do PayPo. W konsekwencji Twoje zamówienie zostanie anulowane bądź PayPo zmodyfikuje transakcje. Jeśli płatność została już wcześniej przez Ciebie dokonana, otrzymasz informacje od PayPo o nadpłacie.

Pamiętaj, że mamy 14 dni na wprowadzenie informacji o zwrocie, licząc od daty przyjęcia zwrotu do magazynu.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu odbiór Twojego zamówienia nie był możliwy, musisz nas poinformować o rezygnacji i odstąpić od umowy – dopiero wtedy przekażemy informację do PayPo o anulowaniu transakcji.

Wybrana przez Ciebie metoda dostarczenia zamówienia może być przyczyną tej sytuacji. Jeśli została przez Ciebie wybrana inna metoda wysyłki niż najtańsza z dostępnych w naszym sklepie, pamiętaj, że zgodnie z procedurą zwrotów zwracamy koszt najniższej opłaty za doręczenie zamówienia w wysokości 5 zł. Np. jeśli koszt Twojego zamówienia wynosił 115 zł, koszt przesyłki to 8,99 zł (łączna suma opłaty PayPo to 123,99 zł), to przypadku zwrotu całości zamówienia zwracamy koszt towaru 115 zł i koszty doręczenia przesyłki w wysokości najniższej opłaty, czyli 5 zł (łączna suma zwrotu to 120 zł). Do dopłaty dla PayPo pozostaje wtedy 3,99 zł. 

 

Masz pytanie?
Skontaktuj się z PayPo!

bok@paypo.pl 

Uzyskaj odpowiedź na swoje pytanie w ciągu 48 godzin

+48 22 333 74 60

Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00