badio

Sklep

Zwroty / Reklamacje

badio - Zwroty / Reklamacje

Zwroty

Składając zamówienie w sklepie internetowym Badio.pl, masz prawo do zwrotu produktów bez podania przyczyny w ciągu 31 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwracane produkty muszą zostać odesłane w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu. Zasady zwrotów (odstąpienia od umowy zawartej na odległość) zostały określone w ustawie z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U.z 2014 nr 827). Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie Konsumentom.

Jak dokonać zwrotu?

W przypadku standardowych zamówień:

1.

Wypełnij formularz zwrotu i spakuj produkty. Upewnij się czy podane dane są poprawne. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki. 

Nie musisz dołączać dokumentu zakupu (faktury/paragonu). Wystarczy, że uzupełnisz pole numer zamówienia, swoje dane adresowe i kontaktowe.

2.

Nadaj paczkę rejestrowaną formą wysyłki na adres: 

Dział Zwrotów i Reklamacji
Sklep internetowy Badio.pl 
ul. Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa

3.

Oczekuj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. 

Zastrzegamy możliwość dokonania zwrotu środków do momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Po spełnieniu wszystkich warunków zwrotu, otrzymasz fakturę korygującą.

W przypadku zamówień mebli (produkty wielkogabarytowe):

1.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (+48 576 525 777 lub kontakt@badio.pl) i poinformuj o chęci zwrotu towaru wielkogabarytowego, np. mebli.

2.

Konsultant przedstawi Ci możliwe formy zwrotu towaru oraz przekaże instrukcje nadania przesyłki. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu

3.

Oczekuj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Przed dokonaniem zwrotu:

  •  Zwróć uwagę na rodzaj produktu, który chcesz zwrócić. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów spersonalizowanych lub wykonanych według indywidualnej specyfikacji (np. bileciki z dedykacją) oraz produktów, które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. artykuły higieniczne, środki do czyszczenia) (art. 38 Ustawy o prawach konsumenta).
  • Jeżeli towar, który chcesz zwrócić będzie miał widoczne ślady użytkowania czy inne wady i uszkodzenia wskazujące na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza stwierdzeniem jego cech i zakresu funkcjonowania, mamy prawo do odszkodowania za zmniejszenie wartości towaru. 
  • Zwracasz zestaw, który składa się z kilku elementów (np. serwis obiadowy, komplet sztućców)? Zwróć cały zestaw wraz z opakowaniem. Jeśli w 1 zamówieniu znajdowało się kilka różnych produktów (np. garnek, patelnia i deska do krojenia) nie ma potrzeby zwracania ich razem – możesz zwrócić tylko te produkty, które nie spełniły Twoich oczekiwań.
  • Zabezpiecz odpowiednio przesyłkę zwrotną. Możesz użyć tego samego kartonu, w którym dostarczono zamówienie. Pamiętaj o zwróceniu produktu wraz z oryginalnym opakowaniem – stanowi integralną część produktu.
  • Koszty odesłania towaru (opakowanie, zabezpieczenie, nadanie) leżą po stronie Kupującego. Sprzedawca zwraca równowartość ceny towaru i koszty doręczenia* (do wysokości najtańszej opłaty przesyłki dostępnej w ofercie).
  • Pamiętaj o wyborze odpowiedniej formy nadania przesyłki zwrotnej. Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem lub do Paczkomatu w pobliżu naszej siedziby. 

Zwrot kosztów

Koszty zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Domyślnie zwracamy środki w tej samej formie, w jakiej zamówienie zostało opłacone. 

Kupującemu zostaną zwrócone:

  • koszt produktu
  • koszty doręczenia towaru* 

Po poprawnym przetworzeniu zwrotu wysyłamy fakturę korygującą. 

Zamówienia online: faktura zostanie dostarczona na adres mailowy, który został podany przy składaniu zamówienia. 

Zamówienia telefoniczne: faktura zostanie dostarczona na adres mailowy, który został podany przy składaniu zamówienia lub korespondencyjnie (pocztą tradycyjną) na adres dostawy.

*Zwrot kosztów doręczenia towaru to równowartość kosztów najniższej opłaty za dostawę w naszym sklepie internetowym i wynosi on 4,99 zł. Zwracamy go, o ile opłata została pobrana. Zwrot jest realizowany na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U.z 2014 nr 827), art. 33 i 34. Treść art. 33: Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

badio - Zwroty / Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny art. 560 i 561. Większość produktów dostępnych w naszym sklepie internetowych objęta jest 2-letnią gwarancją. Reklamację możesz zgłosić zawsze wtedy, kiedy zamówiony przedmiot nie ma właściwości, które powinien mieć, został wydany w stanie niezupełnym, jest niezgodny z opisem, jego wygląd odbiega od tego na prezentacji lub ma wady fabryczne.  

Aby skutecznie złożyć reklamację, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Możesz to zrobić wysyłając wiadomość na adres mailowy: kontakt@badio.pl z dokładnym opisem i zdjęciem wadliwego produktu.

Jeśli chcesz zgłosić reklamacje:

1.

Skorzystaj z formularza reklamacji w celu przekazania nam informacji o zamówieniu, opisu wady i wskazania swoich oczekiwań. Szczegółowe warunki na temat składania reklamacji w naszym sklepie internetowym znajdziesz w Regulaminie

2.

Zgłoś reklamację. Wyślij do nas wiadomość na adres mailowy kontakt@badio.pl lub na adres korespondencyjny: 

Dział Zwrotów i Reklamacji
Sklep internetowy Badio.pl 
ul. Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa

3.

Zapakuj i wyślij produkt. Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie zawartości paczki. Dołącz do przesyłki formularz reklamacyjny.

Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem lub do Paczkomatu w pobliżu naszej siedziby.

 

Czego możesz się spodziewać w wyniku złożonej reklamacji?

Odpowiedź w ciągu maksymalnie 14 dni.
Naprawa produktu.
Wymiana produktu na nowy – jeśli naprawa nie będzie możliwa.
Zwrot kosztów transakcji – jeśli naprawa lub wymiana nie będą możliwe.

Informujemy o możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu poprzez platformę http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

+ 48 576 525 777

Infolinia czynna od 7:00 do 19:00
w dni robocze.

Messenger

Uzyskaj szybką odpowiedź na Twoje pytanie.

kontakt@badio.pl

Na wszystkie pytania odpowiemy w ciągu
48 godzin.