1.
Wypełnij formularz zwrotu i spakuj produkty. Upewnij się czy podane dane są poprawne. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.
Nie musisz dołączać dokumentu zakupu (faktury/paragonu). Wystarczy, że uzupełnisz pole numer zamówienia, swoje dane adresowe i kontaktowe.
2.
Nadaj paczkę rejestrowaną formą wysyłki na adres:
Dział Zwrotów i Reklamacji
Sklep internetowy Badio.pl
ul. Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa
3.
Oczekuj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zastrzegamy możliwość dokonania zwrotu środków do momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Po spełnieniu wszystkich warunków zwrotu, otrzymasz fakturę korygującą.
1.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (+48 22 230 24 89 lub kontakt@badio.pl) i poinformuj o chęci zwrotu towaru wielkogabarytowego, np. mebli.
2.
Konsultant przedstawi Ci możliwe formy zwrotu towaru oraz przekaże instrukcje nadania przesyłki. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu.
3.
Oczekuj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
*Zwrot kosztów doręczenia towaru to równowartość kosztów najniższej opłaty za dostawę w naszym sklepie internetowym i wynosi on 4,99 zł. Zwracamy go, o ile opłata została pobrana. Zwrot jest realizowany na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U.z 2014 nr 827), art. 33 i 34. Treść art. 33: Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
1.
Skorzystaj z formularza reklamacji w celu przekazania nam informacji o zamówieniu, opisu wady i wskazania swoich oczekiwań. Szczegółowe warunki na temat składania reklamacji w naszym sklepie internetowym znajdziesz w Regulaminie.
2.
Zgłoś reklamację. Wyślij do nas wiadomość na adres mailowy kontakt@badio.pl lub na adres korespondencyjny:
Dział Zwrotów i Reklamacji
Sklep internetowy Badio.pl
ul. Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa
3.
Zapakuj i wyślij produkt. Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie zawartości paczki. Dołącz do przesyłki formularz reklamacyjny.
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem lub do InPost Paczkomat® 24/7 w pobliżu naszej siedziby.
Poniedziałek-sobota: 6:00 - 20:00
Uzyskaj szybką odpowiedź
na Twoje pytanie.
Na wszystkie pytania odpowiemy
w ciągu 48 godzin.
© 2023 Badio®