badio

Sklep

Regulamin

badio - Regulamin

REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
BADIO.PL

Sklep internetowy dostępny pod domeną https://badio.pl prowadzony jest przez:

Stacja Grudusk Sp. z o.o.
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa
NIP: 952-220-71-24
REGON: 386372426
(zwana dalej „Stacja Grudusk” lub „Sprzedawca” )

KONTAKT:
tel.:+48 576 525 777

e-mail: kontakt@badio.pl

  1. Sklep internetowy badio.pl prowadzi sprzedaż produktów z branży wyposażenia wnętrz za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja poniższego Regulaminu.
  3. Zamówienia w sklepie www.badio.pl mogą być składane 24 godziny na dobę, wykluczając przerwy techniczne i konserwacyjne.
  4. Ceny produktów podane w serwisie www.badio.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podawane są w złotych polskich. Koszt dostawy podany jest przy każdym produkcie. Koszt dostawy może różnić się ze względu na wybraną formę dostawy lub płatności. Klient ma możliwość zapoznania się z cennikiem dostawy przed złożeniem zamówienia.
  5. Sprzedający w momencie dostarczenia przesyłki do Kupującego wysyła fakturę elektroniczną, lub paragon w formacie .pdf na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail. Faktura jest potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży.
  6. Wszystkie opisy oraz zdjęcia są własnością Stacja Grudusk sp. z o.o.. Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83) kopiowanie zdjęć lub opisów jest niezgodne z prawem. Każde naruszenie tych praw będzie skutkowało skierowaniem sprawy do sądu oraz nałożeniem kary finansowej. Wyjątkiem jest publikacja zdjęć poprzez Kupującego w serwisach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, Pinterest, oraz Twitter.
  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.badio.pl odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronach sklepu.
  2. W celu realizacji zakupu niezbędne jest podanie danych teleadresowych Kupującego tj. imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail, potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu i Polityką Prywatności.
  3. Potwierdzenie przez Klienta powyższych danych poprzez kliknięcie przycisku “Złóż zamówienie” stanowi oświadczenie woli zawarcia z Badio.pl umowy sprzedaży. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  4. Kupujący zobligowany jest do podania prawidłowych danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do niepodjęcia realizacji zamówienia w przypadku:
  • niepełnego lub nieprawidłowego wypełnienia formularza zamówienia
  • nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia przy wyborze płatności „z góry”
  • wyboru przez Klienta niewłaściwej metody dostawy.

III.I. Metody płatności w Sklepie internetowym badio.pl:

  1. Płatności „z góry”
  • Płatność „z góry” w sklepie badio.pl możliwa jest za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl, za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu internetowego,
  • Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  • Dokonanie płatności możliwe jest również poprzez zwykły przelew na nasze konto:

mBank:30 1140 2004 0000 3902 8015 2842

Sklep internetowy BADIO.pl

Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa

Tytuł wpłaty: imię, nazwisko, numer zamówienia
Dla przelewów z kont zagranicznych:
IBAN: PL 30 1140 2004 0000 3902 8015 2842
SWIFT: BREXPLPWMBK

  1. Płatność przy odbiorze 
  • W momencie dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost. Należność za zamówienie będzie pobrana przez kuriera.

III.II. Czas i koszty transportu:

  1. Zamówienie wysyłane jest pod adres dostawy wskazany w formularzu lub odbierane jest osobiście przez Kupującego.
  2. W przypadku, gdy przesyłka może się opóźnić, Sprzedający poinformuje Kupującego o powstałej sytuacji, a Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy.
  3. Zamówienia składane szczególnie na zestawy ogrodowe oraz produkty wielkogabarytowe wysyłane są po dokonaniu przedpłaty i ze względu na wymiary, przewoźnikiem paletowym. Informacja o dostawie takiego produktu znajduje się w jego opisie.
  4. Kupujący ma możliwość skorzystania z opcji darmowej wysyłki, która jest realizowana tylko w przypadku produktów małogabarytowych, jeśli w zamówieniu znajdują się produkty przekraczające łączną wartość 299 zł (po uwzględnieniu ewentualnych rabatów). Darmowa wysyłka dotyczy przedpłaconych metod dostawy, tj. InPost Paczkomaty 24/7 (przedpłata), InPost Kurier (przedpłata), Pocztex, Kurier DPD (przedpłata). UWAGA: wyjątkiem od zasady są maty dekoracyjne oraz produkty wielkogabarytowe, do których darmowa dostawa nie obowiązuje. W przypadku mat dekoracyjnych, każda inna rzecz (bez względu na rodzaj) znajdująca się w tym samym w zamówieniu, wysłana jest osobno.
  • Czas dostarczenia przesyłki:

Kurier DPD, Kurier InPost: 1-2 dni
Paczkomaty: 2-3 dni
Pocztex Kurier 48 Poczty Polskiej S.A. : 2-3 dni (usługa chwilowo niedostępna)
Wysyłka paletowa DPD – do 7 dni roboczych
Wysyłka paletowa Poczta Polska – do 7 dni roboczych
Odbiór osobisty: następny dzień roboczy (usługa chwilowo niedostępna)

 

W przypadku wyboru przewoźnika paletowego, powyższy termin dostarczenia może ulec zmianie. W szczególności dotyczy to przesyłek kierowanych do mniejszych miejscowości, lub miejsc z utrudnionym dojazdem i/lub niepełną infrastrukturą drogową.

Odbiór osobisty jest możliwy jedynie po otrzymaniu powiadomienia o możliwości odbioru zamówienia w siedzibie głównej firmy (ul. Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa). Wszelkie szczegóły na temat odbioru osobistego (w tym miejsce odbioru, godzina i wskazówki dojazdu) zostaną przekazane Kupującemu w w/w wiadomości mailowej.

  • Koszty wysyłki:

Koszty wysyłki szacowane są ze względu na wagę oraz wymiary zamawianych produktów.
Całkowity koszt wysyłki oraz możliwe sposoby jej realizacji zostaną podane po dodaniu produktów do „koszyka”, w trakcie finalizacji zamówienia.

Cennik obowiązujący dla produktów małogabarytowych:

InPost Paczkomaty 24/7 – 4,99 zł (przedpłata), 12,49 zł (pobranie)

InPost Kurier – 12,99 zł (przedpłata), 14,50 zł (pobranie)

Pocztex Kurier 48 – 7,99 zł (przedpłata), Odbiór w punkcie – 5 zł (przedpłata) (chwilowo niedostępne)

Kurier DPD – 12,99 zł (przedpłata), 16,99 zł (pobranie)

Odbiór osobisty – bezpłatnie (przedpłata)*


Maty dekoracyjne na ścianę (przesyłki niestandardowe):

Opłata naliczana jest według cennika standardowego. Maty pakowane są osobno maksymalnie po 10 sztuk na jeden koszt dostawy. Całkowity koszt dostawy zostanie podany w trakcie finalizacji zamówienia. Jeśli w tym samym zamówieniu znajdują się również inne produkty, opłata za dostarczenie zamówienia zostanie naliczona tylko dla mat dekoracyjnych.

Odbiór osobisty – bezpłatnie (przedpłata)*


Cennik obowiązujący dla produktów wielkogabarytowych (przesyłki niestandardowe):

DPD Europaleta: 179,00 zł

Odbiór osobisty – bezpłatnie (przedpłata)*

W przypadku niestandardowych zamówień koszty i metoda wysyłki określane są indywidualnie.

*Zamówienia z odbiorem osobistym są realizowane wyłącznie za przedpłatą

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. Czas na reklamację z tytułu rękojmi to 2 lata. Dla Kupujących niebędących Konsumentami okres ten wynosi 1 rok.

IV.I. Warunki reklamacji

  1.  Badio.pl (Stacja Grudusk Sp. z o.o.) odpowiada jako sprzedawca wobec Klienta będącego Konsumentem oraz przedsiębiorcy prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą (o ile Umowa sprzedaży nie miała charakteru zawodowego), z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  2. W przypadku reklamacji produktów wysokogabarytowych prosimy o ich nie odsyłanie bez kontaktu z Działem Zwrotów i Reklamacji – przesyłki wysłane bez uprzedniego zgłoszenia mogą nie zostać odebrane i wrócić do nadawcy.
  3. Składana reklamacja, powinna zawierać: numer zamówienia, dane klienta, nazwę towaru oraz opis wady, zdjęcia – jeżeli istnieje możliwość ich wykonani, oczekiwania wobec reklamacji.
  4. Zgłoszenie reklamacyjne należy przedstawić poprzez:
  • formularz reklamacji dostępny na stronie
  • pisząc na adres email: kontakt@badio.pl
  • w formie pisemnej, kierując zgłoszenie reklamacyjne na adres korespondencyjny: Badio.pl – Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa

IV.II. Procedura rozpatrywania reklamacji

  1. W przypadku poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia wpłynięcia zgłoszenia oraz przekazania dalszych instrukcji.
  2. W przypadku realizowania uprawnień z tytułu rękojmi, o ile Sprzedający uzna to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Klient jest zobowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy towar na adres pocztowy Sprzedającego.
  3. Sprzedający zobowiązuje się ustosunkować do każdej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, uszkodzony towar zostanie w pierwszej kolejności naprawiony (lub doprowadzony do stanu zgodnego z zwartą umową sprzedaży), a jeśli naprawa nie będzie możliwa, towar zostanie wymieniony na nowy. Jeżeli naprawa lub wymiana nie będą możliwe, Sprzedający zwróci koszty transakcji poniesione przez Klient.
  5. W przypadku gdy towar był już wcześniej naprawiany i reklamacja zgłaszana jest powtórnie, Klient ma prawo domagać się obniżenia ceny lub odstąpić od umowy (jeśli wada jest istotna).

IV.III. Gwarancja producenta

  1. Spółka Stacja Grudusk (Sklep internetowy Badio.pl) nie jest producentem towarów dostępnych w ofercie sklepu. Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie towary – szczegółowe warunki są wówczas określane w karcie gwarancyjnej (tzw. oświadczeniu gwarancyjnym) dołączanym do produktu.
  2. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient niezależnie od uprawnień z tytułu ustawowej rękojmi może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie lub centrum dystrybucyjnym, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z ustawowych przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Klient ma możliwość wyboru, czy chce skorzystać z reklamacji na podstawie ustalonej rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, czy też z gwarancji producenta, o ile towar został objęty gwarancją.

IV.IV. Wyłączenia

  1. Reklamacji nie podlegają:
  • cechy fabryczne oferowanego produktu,
  • produkty, którym minął okres gwarancji producenta,
  • minęły 24 miesiące od daty zakupu, potwierdzonego paragonem lub fakturą,
  • uszkodzenia mechaniczne,
  • naturalne ślady użytkowania powstałe w trakcie eksploatacji produktu,
  • uszkodzenia produktu powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do Działu Reklamacji,
  • uszkodzenia spowodowane przez przewoźnika,
  • towary, u których stwierdzono próbę samodzielnej naprawy lub modyfikacji.

IV.V. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Stacja Grudusk Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone nieprawidłowości.
  2. Mogą Państwo w każdym czasie powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Badio.pl. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@badio.pl

IV.VI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Informujemy o możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu poprzez platformę http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

V. I. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w Sklepie internetowym Badio.pl, bez podania przyczyny w ciągu 31 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.z 2014 nr 827). Prawo do odstąpienia przysługuje wyłącznie Konsumentom.
  2. Konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością.
  3. Jeżeli zwracany towar posiada ślady użytkowania, montażu, czy też wady i uszkodzenia wskazujące na jego wykorzystanie przez Klienta w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania, wówczas Stacja Grudusk (Badio.pl) ma prawo do odszkodowania za zmniejszenie wartości zwracanego towaru (art. 34 ust. 4, Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta).
  4. Konsument ma prawo do sprawdzenia produktu w taki sam sposób jak w sklepie stacjonarnym, w szczególności sprawdzenie jakości materiału, kompletności zestawu czy parametrów technicznych oraz wymiarów. 

V. II. Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do produktów, które:
  • wykonywane są według indywidualnej specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. bilecik z dedykacją, usługa pakowania na prezent,
  • dostarczane są w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. środki czystości, art. higieniczne, preparaty do pielęgnacji mebli,
  • po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, np. pojedyncze elementy zestawu garnków, patelni, szklanek, talerzy, sztućców.

V. III. Procedura zwrotu towaru

  1. Odstąpienia od umowy polega na poinformowaniu Sprzedającego o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia w terminie 31 dni od daty otrzymania towaru poprzez: formularz kontaktowy dostępny na stronie, wiadomość na adres email: kontakt@badio.pl, zgłoszenie telefoniczne na numer telefonu: tel: +48 576 525 777, dołączenie formularza zwrotu do przesyłki zwrotnej.
  2. Zamówienie należy odesłać rejestrowaną formą wysyłki. W przypadku odstąpienia od zakupu produktów wysokogabarytowych, które przekraczają wymiary standardowej przesyłki do 30 kg, Klient może ponieść wyższe koszty ich odesłania.  Adres do zwrotu:

Sklep internetowy Badio.pl – Dział Zwrotów i Reklamacji

Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa

Prosimy nie odsyłać przedmiotów:

  • do Paczkomatów w pobliżu siedziby Badio.pl,
  • za pobraniem,
  • wysokogabarytowych bez uprzedniego kontaktu z Działem Zwrotów i Reklamacji.

V. IV. Zwrot kosztów zamówienia

  1. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Klientowi zawracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia.
  2. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  3. Sprzedający w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy zwróci mu koszt produktu/ów (jeśli Kupujący zwrócił całość zamówienia w stanie niewykraczającym poza standardowe zapoznanie się z rzeczą niezbędne do stwierdzenia jej funkcjonowania, cech i charakteru) oraz koszty doręczenia zamówienia w wysokości najtańszej, dostępnej przesyłki, o ile opłata została pobrana.
  4. Sprzedający może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu do czasu otrzymania przesyłki lub otrzymania potwierdzenia o jej wysłaniu.
  5. Do zarejestrowanego zwrotu wystawiana jest faktura korygująca. W przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem serwisu internetowego Badio.pl faktura korygująca jest wysyłana na adres e-mail, który został podany przy składaniu zamówienia. W przypadku zamówień złożonych telefonicznie faktura korygująca jest przekazywana na adres korespondencyjny.
  6. Sprzedający ma prawo do obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami w związku z pogorszeniem stanu zwracanej rzeczy. Zmniejszenie wartości rzeczy może polegać np. na konieczności pokrycia kosztów czyszczenia i naprawy. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie przed realizacją zwrotu. 

V. V. Przykład realizacji zwrotu w Sklepie Internetowym Badio.pl

  1. Klient złożył zamówienie, w którego skład wchodziła patelnia za 119 zł. Jako sposób dostarczenia przesyłki wybrał Paczkomaty InPost za 8,99 zł. Pozostałe możliwości to Pocztex odbiór w punkcie 5,00 zł, Kurier Pocztex 48 za 7,99 zł, Kurier InPost za 12,99 zł, Kurier InPost Pobranie 14,50 zł, Kurier DPD za 12,99 zł i Kurier DPD za pobraniem za 16,99 zł. Łączny koszt przy złożeniu zamówienia to 127,99  (patelnia + koszty doręczenia), który został opłacony z góry. Klient po odebraniu przesyłki zdecydował się jednak odstąpić od umowy. W takim przypadku zwracamy Klientowi wartość patelni (119 zł) i koszty skorzystania z najtańszej formy dostarczenia przesyłki przewidzianej w ofercie (5 zł), zatem łączny zwrot kosztów wynosi 124 zł. Klient odsyła produkt i otrzymuje fakturę korygującą na adres mailowy, który został przez podany w trakcie składania zamówienia. Następnie pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji zleca zwrot środków. 
  2. W przypadku produktów wysokogabarytowych koszty dostawy są ustalane indywidualnie w zależności od wielkości przesyłki. W przypadku zwrotu Klientowi przysługuje prawo do zwrotu kosztów doręczenia zamówienia w wysokości najniższej ceny dostawy z przedstawionych w trakcie realizacji zamówienia.
  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych jest Stacja Grudusk.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych Klienta w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz jeśli Klient wyraził oddzielną zgodę – do informowania o nowych produktach oraz promocjach w sklepie www.badio.pl.
  3. Kupujący ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich zmiany, a także całkowitego usunięcia ich z bazy danych. Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami zawartymi w obowiązujących przepisach prawa:
  • Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
  1. O zmianach regulaminu i ich zakresie Klienci będę powiadomieni drogą elektroniczną nie później niż 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Stacja Grudusk Sp. z o.o. a Klientem, który jest Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym (ze względu na siedzibę spółki) zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami konsumenta i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

+ 48 576 525 777

Infolinia czynna od 7:00 do 19:00
w dni robocze.

Messenger

Uzyskaj szybką odpowiedź na Twoje pytanie.

kontakt@badio.pl

Na wszystkie pytania odpowiemy w ciągu
48 godzin.